Vanliga Frågor

Order:

Hur kan jag betala?

Vi accepterar PayPal, Swish och förbetalda betalkort.


Är det säkert att beställa online?

Självklart! Vi är medlem i "Verified by Visa" och "Secure by Mastercard", som ger extra säkerhet när du använder dina kort online. Vi använder industristandard krypteringssystem för potentiellt känslig information, som ditt namn, adress och annan kritisk känslig information som dina kredit- eller betalkortsinformation. Information som skickas mellan din dator och vår webbplats kan inte läsas om någon annan fångar upp den.


Hur vet jag att du har fått min beställning?

När du har gjort din beställning kommer du att ledas till ett orderbekräftelsemeddelande som innehåller dina beställningsuppgifter. Denna information kommer också att skickas till dig, men det kan ta upp till 30 minuter att komma fram. När vårt team på lagret har behandlat din beställning, kommer du att få ett andra e-postmeddelande för att informera dig om att din beställning har skickats. Om ett e-postmeddelande inte verkar ha mottagits, kontrollera din skräppostmapp.


Kan jag göra ändringar i min beställning?

Tyvärr, när du har lagt din beställning, kommer vårt lagerteam redan börjat bearbeta den (vi är snabba)! Så vi skulle inte kunna göra några ändringar.


Kan jag spåra min beställning?

När du har fått ditt skickmeddelande kan du när som helst kontrollera statusen för din beställning. Så här: klicka på "Mitt konto" och placera ditt ordernummer i rutan "Spåra min beställning".


Kan jag avbryta min beställning?

Tyvärr, när du har lagt din beställning, kommer vårt lagerteam redan börjat bearbeta den (vi är snabba)! Så vi skulle inte kunna göra några ändringar. Läs mer om vår avbokningsregler. 


Du kan maila oss här. Vänligen hänvisa till ditt tidigare ordernummer.


Vad ska jag göra om jag får en felaktig eller felaktig artikel?

Vi är ledsna att höra det! Slå oss upp inom 28 dagar efter att du mottagit dina varor via hjälpsidan, kontakta oss formuläret med ditt beställningsnummer, eller känn dig fri att tweeta oss med ytterligare information om ditt problem så kommer en medlem av vårt kundtjänstteam att komma med detta, ASAP!


Kan jag byta ut en artikel?

Tyvärr kan vi för närvarande inte bearbeta utbyten. Du kan returnera ditt föremål till oss och göra en ny beställning för att ta emot det du väljer.


Leverans:

Var levererar du till?

Se vår leveranspriser och leveransinformation för mer information om leverans.


Hur mycket kostar leverans?

Se vår leveranspriser och leveransinformation för mer information om leveranskostnader.


Hur lång tid tar leveransen?

Se vår leveranspriser och leveransinformation för mer information om leveranstider.


Vad händer om jag inte är med när min paket levereras?

Leveransföretaget kan lämna paketet till en utlämningsplats , eller om det finns en säker, säker plats på fastigheten kan de lämna paketet där. Leveransföretaget lämnar ett kort som säger att de har försökt att leverera paketet och ge dig information om var paketet har levererats till, hur du kan kontakta dem för att ordna en leveranstid eller för att ge råd om var du kan hämta ditt paket i från. 


Behövs en signatur för min leverans?

Om ingen är hemma för att ta emot paketet kan våra transportörer försöka lämna det på ett säkert ställe. Ett kort kan lämnas för att informera dig om detta eller för att bekräfta att paketet har återlämnats till det lokala depot. Du kan sedan kontakta kuriren för att ordna insamling eller för att schemalägga ett nytt leveransdatum som är mer lämpligt för dig.


Kan jag skicka till en annan adress än min faktureringsadress?

Självklart! Du kan få ditt paket levererat till en annan adress. Om du väljer att få ditt paket levererat till dig på jobbet, se alltid till att du sätter företagets eller organisationens namn i adressfältet, såväl som kontaktnamnet för att säkerställa att ditt paket levereras.


Vad händer om mitt paket inte kommer?

Vi frågar om du tålmodigt kan vänta upp till 4 dagar efter det utlovade leveransdatumet för att få ditt paket i händelse av en leveransförsening, men vi kommer att göra vårt bästa för att få din paket till dig så fort vi kan. Om du fortfarande inte har fått din beställning efter denna tid, vänligen kontakta oss med ditt beställningsnummer och vi kommer att undersöka detta åt dig.


Returns:

Se vår returpolicy här för mer information om hur du returnerar dina paket.


Kan jag förbeställa en artikel?

På grund av exklusiviteten och snabba vändningen av vårt lager kan du tyvärr inte förbeställa någonting.


Hur kan jag kontakta dig?

Fyll i formuläret Kontakta oss på hjälpsidan.